Hervormde en Gereformeerde kerk Twijzel.

Renovatie Petruskerk:

.
Op 7 september 2014 is het feest voor de gemeente van de Petruskerk.
Na een half jaar verbouwen, kunnen we de kerk weer in gebruik nemen. Dit wordt gevierd met een gemeentezondag. Eerst maken we een wandeling door het maisdoolhof van Berend van der Wal aan de Wedze. Daarna koffie en theedrinken in het lokaal.
Om 17.00 uur begint daar ook de vesper. In maart hebben we met de gemeenteleden de inventaris van de kerk naar het lokaal gebracht. Tijdens deze vesper brengen we alles terug naar de kerk.
Als tenslotte ook de brandende Paaskaars weer op zijn plek staat, kan de dienst verder gaan.
We besluiten de gemeentezondag met een heerlijke broodmaaltijd.
.        .

.
Op 7 september is het feest voor de gemeente van de Petruskerk. Na een half jaar verbouwen, kunnen we de kerk weer in gebruik nemen. Dit wordt gevierd met een gemeentezondag.
Eerst maken we een wandeling door het maisdoolhof van Berend van der Wal aan de Wedze:
.

Daarna koffie en theedrinken in het lokaal. Om 17.00 uur begint daar ook de vesper.

,

.

We besluiten de gemeentezondag met een heerlijke broodmaaltijd.